Senaste Inlägg

Octomom

Nadya Suleman har fött sina 8 barn och allt verkar vara så jobbigt i hennes liv just nu.
Jag & min älskade pojkvän låg och kollade på tv om henne igår.
tänk dig att komma hem till ett hus som är omringat av papprazzi!
Jag tycker synd om henne.
Jag förstår att det är stort att få 8:tlingar, men lite lugn och ro för henne nu skulle nog sitta fint!



Tänk att ha så mycket folk som följer efter henne och står utan för hennes hus 24/7..

Nu har hon sammanlagt 14 barn och då är det läge att fixa nannys.
men går det att lita på dom?

Det enda jag måste hålla med om är att det är lite dumt att barnen inte kommer att få
växa upp och kanske inte ens få veta vem pappan är.
Hon har ju levt i celibat snart 10 år.
Det tycker hon är jobbigt med, men som hon säger i detta klipp..
- hon tänkte inte på framtiden...




Jag tycker bara så synd om henne just nu. hon behöver lugn och ro.
se bara vilket jobb det lär vart dom månaderna magen började växa.


så sluta göra narr av henne folk!

Vem håller med om att det är stort av henne att klara av 14 barn varav 8 av dom är nyförra 8:tlingar?


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback