Senaste Inlägg

Min dag

Urs, idag har jag vart hemma från skolan åter igen.
kunde nästan inte få fram ett ord imorse, hade så fruktansvärt ont i halsen.
Nu är det bättre (vilket det alltid blir fram mot kvällen)
men det är på grund av mina älskade vänner..
(Goda tabletterna EXTRA, och mina tabletter som ska dämpa smärtan i halsen)
Sen går jag och tar på hand decivon ofta eftersom jag vill hålla mina händer rena
och inte få något annan förkylning på mig.

Låg i sängen ett tag förut och kollade på en ritning på mig och robin som vi gjorde i Stockholm.
erkän, den är faktiskt rätt lik, och snygg;)


Så slutsatsen till min dag är altså, jag är inte särkilt snygg!
Så nu blir det att hoppa in i duschen och frächa upp mig lite innan Robin kommer tillbaka.
På bilden gömmer jag mig lite med en kudde jag ryckte ner ifrån Mitt i city.
haha! Den dagen var roligt.

Hur har eran dag varit?:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback