Senaste Inlägg

Kantareller är mums

Nu har jag & mamma suttit och rensat kantareller (puh)
Sen fick mamma sitta själv, för jag fick så ont i ryggen.
Så det fick bli att laga några och äta, mummmmsss!:D
Förstår mig inte på folk som inte tycker om kantareller, det är ju jätte gott.

Så nu sitter jag och lyssnar på en pitbull remix och väntar på Robin som vart hemma under dagen.
Kanske ska försöka och rycka upp sig till morgonen imorgon.
Måste ju ändå till skolan.
om en kvart blir det att slänga sig i sängen och kolla på 2/1 man:D
haha, skrattar bara man säger namnet:P

Säger godnatt för idag och vi hörs imorgon.
Sov gott, och dröm sött!


2 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2009-09-02 @ 20:27:03
http://sussilusen.blogg.se/

Hoppas det smakade bra.

Postat av: sandra den 2009-09-02 @ 21:55:54

ja, det var jätte gott. Tack så mycket!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback