Senaste Inlägg

Jag vill nu!

När jag har kommit på en ide som jag vill göra orkar jag inte vänta i 6 månader..
Jag vill göra det med en gång:P
Nu jag kan erkänna för er vad det är jag vill göra med mitt rum och andra saker..
jag orkar inte vänta på att berätta heller.
Ni som vet hur mitt rum ser ut. Bakom väggen där jag har sängen ska vi bygga så att sängen är ca 1m upp i luften, så när man ska upp i sängen får man gå två trappsteg. Vitt och snyggt ska det vara!:)
Sen ska jag ju mublera om lite i mitt rum eftersom mamma har lovat mig en platttv, så den ska sitta på väggen mitt emot sängen.
Garderoben och mitt vita långa bord kommer också att flyttas och jag vill ha en klädställning på hjul.
SÅ SNYGGT!
Läängtar....
tyvärr går det ju på en del med bygget och tv så får väl vänta..


Sen ska vi ju göra om hallen och trappen, då ska vi ha cafelatte brun tapet med gräddvita trappsteg.
Köket ska vi också köpa nytt och riva så det blir lite större.
Längtar tilla allt bli klart, för jag tror det kommer bli himla snyggt!
Min lilla toalett bör också fixas, inte så j*vla snygg.

Kanske blir det att åka in till IKEA idag med mamma, och köpa lampa till köket och klädställningen till mig.
Får se hur jag känner efter jag duschat.
Är ju inte riktigt pigg än, tyvärr!

Saknade min Robin inatt<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback