Senaste Inlägg

Hur tråkigt kan man få?

Ligger (åter igen) i min säng hemma och har inte ett piss att göra. Precis kollat klart på en film (sett typ 1000 filmer denna tid jag vart sjuk) Så nu väntar jag på att Robin ska komma tillbaka ifrån stan hem till mig.. Passade på att ta upp datorn för att kika runt lite. Sen har jag något att erkänna för er som vet att jag bitit på mina naglar sen man fick dom. - JAG HAR SLUTAT! Ängtligen lite självkontroll. Dom är ännu inte jätte fina, eftersom dom är i så dåligt skick än. Men har börjat äta B12 vitaminer som Susanne tipsade om och det funkar verkligen bra! Har ju dessvärre inte tagit dom som man ska eftersom jag har vart sängliggandes. Men nu är dom helt ok och nymålade med fransk manikyr så nu är jag stolt. & Robin behöver inte tycka dom är äckliga längre;) Haha! På tal om robin har han skaffat ny bil. Inte lika fin som Saaben men lite mer åk nu:) Den går riktigt bra och ful är den ju såklart inte heller!:) Inte skulle robin få för sig att skaffa ful bil inte! Nu är det dessvärre något fel med sidan så jag inte kan lägga upp bilder på den, men det kommer så fort jag kan!:) Nu väntar jag på mamma som ska komma med nya strumpor och lite gottgott till mig och vid 8 tiden blir det att käka pizza med älskling och hans underbara mamma tror jag:) Hoppas ni alla har det bra, och på måndag kommer jag tillbaka och tar tag i skolan igen. Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback