Senaste Inlägg

HUNGRIG!

ojoj, jag är jätte hungrig. Inte ätit någon riktig mat på över en vecka.
Bara ätit fil och yoghurt och 2 toast i princip.
Nu när jag känner mig lite bättre känner jag hur hungern kommer krypande.
Ska äta om en stund:)
Kom precis från vårdcentralen.
Igentligen skulle en sköterska hem till mig idag och ta prov för svininfluensa.
Men doktorn trodde inte att det var det och jag fick komma dit istället.
Jag tror inte heller att det är svininfluensa, men vore ju kul att veta ändå:P
I vilket fall fick jag ÄNGTLIGEN pencelin, känns mycket bättre att veta att man äte något för att bli bättre.
& i vanliga fall ligger sänkan runt 8 ungefär. Min låg idag på över 250.
Dom kunde inte veta precis eftersom dom inte kan se mer än det.

Känner mig i alla fall bättre nu och ska äta en bit mat.
Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla något på tv.
Vill ha min Robin hos mig också:(<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback