Senaste Inlägg

Slut..




Sitter i skolan och väntar efter 20 minuter fortfarande på min lärare.
Har jobbat som f*n denna lektion och har bara en fråga kvar, sen kan jag börja på rapporten som antagligen kommer att ta ett tag.
Imorgon är det redovisning och jag börjar bli lite stressad.
Bussarna är ju inte det bästa, antingen en timme för tidig, eller 10 min sen. Och jag måste altså gå upp en timme tidigare, sitta på den SEGASTE bussen till Karltad, vänta ensam inne i stan och frysa sönder.
Detta får mig på dåligt humör just nu.
Skulle ha sovit hos Sofia idag, men tror hon ska till sin mamma istället.
 Ska tvinga iväg mig själv till gymmet sen och köra lite, om inte annat cykla en stund.
Sist cyklade jag igenom hela simpsonsprogrammet på tv:n så jag slapp tänka på allt runt omkring.

Nu börjar jag bli lite irriterad på att läraren inte kommer och jag känner mig rejält stressad..
MÅSTE HINNA KLART IDAG...
Får gå och dra hit henne nu..


Vill krypa ner med robin och sova <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback