Senaste Inlägg

Party tonight?

Sara och hennes extremt roliga pojkvän Christian har ju flyttat till en större lägenhet nu i borgvik och det ska vara inflyttningsfest hos dem ikväll.
Klockan är ju inte så mycket än men känner att jag bara vill hem snart och duscha och göra mig iordning.
Kommer nog rätt många så det är bra om jag inte ser ut nu (förjävlig) haha!
Robin är ju fortfarande sjuk så det blir ingen alkohol för honom och jag har bara 2 cider jag tänkte snutta på men det kan vara gott det också:)

Jag sitter i en fotölj nu och bloggar medans robins mamma och robin ligger i varsin soffa och har dator och tvspel:)
Fruktansvärt gott och lungt.

Armen har jag fortfarande ont i.. Fast det är klart, det är ju mycket bättre är vad det varit dom andra dagarana.
Ja, vad mer ska man göra? Blir nog inte så mycket mer.
:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback