Senaste Inlägg

Nya fiskar!:D

Igår var jag med mamma in till stan:)
Blev inte så mycket köpt men det var skönt att gå runt ock kolla lite.

Köpte en stekpanna till pappsen eftersom hans är i lite obalans haha!
Davis beckham deodorant till låtsaspappa.
Niva - bodylotion, duchkräm och deo, till syrran min.
Köpte även en liten grej till Emma. Så får täcka över denna till vidare;)

Passade på att köpa något till mig själv också. Så bev ett par leggings från MQ och en korsett från H&M.
Nu ser jag ut som alla andra, eftersom varenda jävel ha dessa, men köpte dem ändå:D


På hemvägen fick jag för mig att jag ville ha ny fisk;) Så det blev en tur till arkens zoo tror jag(?)
Blev en sort som heter black molly, Fast någon annan slags ras. Kommer ej ihåg vad de heter.
Ville igentligen ha en vit/svart prickig, men jag uttalade mig fel så fick bli en Svart och en Vit ist:)
Kassa bilder på dem än så länge, kanske lägger upp igen.
Men måste bara visa vad ful-söta de är.
Robin och jag har döpt den svarta till Butter och den vita till zingo;)

Kass bild på den svarta tyvärr. men man kan säga att den är tjockare än längre!:P det ser ni i spegelbilden:P

Imorgon blir det skola igen, och på kvällen till Sara för att klippas & slinga håret ännu en gång:)
Jag rekomenderar henne till er som vill ha en riktigt bra frisör och en billig klippning!
ett + i kanten är att hon är riktgit snäll och lyssnar på er om hur ni vill ha det!

Hadet!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback