Senaste Inlägg

Mår dåligt.

Sitter i skolan just nu och jag och sofia håller på att göra klart några uppgifter som ska vara klart till torsdag, just nu flyter det på ganska bra ändå. Sitter och klipper och klistrar också till vårat kollage. Blir säkert jätte bra detta!
Mått dåligt hela dagen och jag vet inte vad det är. Säkerligen min pencelin eftersom jag ätit den i snart 4 dagar och mått dåligt varje dag jag tagit en och blir värre efter en stund när jag svalt den.. Tråkigt.
Blir att träna med Sofia idag efter skolan då jävlar ska vi träna. Eller jag ska försöka så gott jag kan, höhö;)

Måste också säga grattis till Emma också som fyller 17 bast idag!!:) Ha en jätte bra dag så kommer jag och Robin med present till dig ikväll om du är hemma eller imorgon:D
Kramis!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback