Senaste Inlägg

Jag har blivit duktig!

I fredas slutar vi halv 3-3 och jag och Sofia satt kvar och pluggade till halv 5:O Idag och under denna veckan har jag knabbt brytt mig om någon annat i skolan förutom plugg:O Helt ny människa kan man nog säga, går se om det håller i sig och lusten hänger kvar!!
Har också börjat vara med på gympalektionerna.
Idag var det fys och styrka och jag svettades som en gris, efter skolan blev det att dra till gymmet och cykla bort 174 kalorier;) Nu väntar jag på Sara & My som ska hämta upp mig och vi ska dra till badhuset och simma massa längder!
Jag känner mig jätte duktig för en gångs skull!:P

Robin kommer nog inte hit idag, vet inte varför.
Så när jag kommer hem blir det att lägga sig och mysa ner sig sig i sängen oc dra på "En natt på musét 2"
Gott det!
Kram


1 Kommentarer

Postat av: angelica den 2009-11-19 @ 21:38:05
http://angeliiicaaaa.blogg.se/

ja idrotten var jobbig men välbehövlig! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback