Senaste Inlägg

höststädat.

Vet inte vad man ska kalla det. men höststädat har jag säkerligen gjort, inför kommande viner;)
Som jag sa förut, ni som vet hur det lilla rumet som hör ihop med mitt rum ser ut kan förstå vad mycket det var att städa. Städat ur hela det rummet, ställt iordning, hängt in jackor och vinterkläder m.m..
Kastat ut alla mina kläder och rensat. 2 kassar med släng och 3 kassar att ge bort. Sortetare om ordningen i garderoben också. Damsugit, skurat. (Skurat för hand dessutom!!) bäddat, torkat av, plockat undan massvis med grejer, tror jag fick 3 kassar med skit att slänga. Damsög/skrurade även hallen utanför och toaletten. NU ni jävlar har jag hållt igång idag, var värt att ta en heldag til det. Från halv 2 till ca halv 8. Inte dåligt det:)

Synd bara att man inte SER att man han damsugit och allt man har gjort, för jag vill att Robin ska tycka jag vart duktig idag;)
haha. Men att jag tog itu med rummet kommer han nog impas utav;)

Nu har jag käkat fisk med dillsås och ska kolla på desperat hemmafruar.
Imorgon blir det skola igen och då ska jag ta itu med resterna i författarporträttet.
Ha en bra kväll allihopa!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback