Senaste Inlägg

Gris sprutan

Nu har jag då inte uppdaterat på ett bra tag..
Fick en påminnelse i går utav anna. Så detta är för dig sötnos;)

Jag & anna tog ju svininfluensasprutan igår och fy vad jag blev rädd. Men det gick bra ändå! Gjorde inte så ont jag trodde det skulle göra. Kändes bara när dom sprutade in det lixom.
Anna var ganska öm i armen efteråt och jag tänkte mig inte för så ryckte tag i hela hennes arm och skakade om det rejält för att visa hur dom hade gjort innan dom tog sprutan. Stackars anna, hon började gråta:P sry.

Nu känns det nästan som att man ångrar sig, ca 3-4 timmar efter sprutan kunde jag knabbt röra armen, det går inte att berskriva men det känns som att man har sträck en muskel och sedan fått ett hårt slag på armen. Ligger jag helt still pulserade det typ hela tiden. Jag & Robin skojade on det ganska länge men det blev bara värre och värre och tillslut började jag böla. Kunde inte sova inatt. Fick bara någon timmes sömn..
I morse vaknade jag av samma smärta och gick ner till mamma, fick inte ens på min morgonrocken i princip. Stannade hemma idag och nu har värken lagt sig lite. Men det känns fortfarande väldigt mycket om jag rör mig för hastigt.. Stårt att klä på sig:P haha.

Sitter och funderar vad jag och min älskling ska göra på våran 1 års dag.. Blir så mycket nu i december.
Min födelsedag, robin och min 1 årsdag, julafton, pappas födelsedag och nyår. Hur ska jag ha råd med detta?
Men vi har sagt att vi kanske åker till Örebo och badar på gustavsvik och äter på restaurang efter badet och åker hem igen på kvällen.
Blir ju ca 500kr var.
Sen har jag ju redan köpt nästan anna julklappar:) Hihi.

Nu sitter vi i borgvik och ibland bara älskar jag att vara här ute, så tyst och skönt. + att det snöar:)
Kanske blir mat snart, mumsss..
Ha det bra!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback