Senaste Inlägg

Alla har sina dagar.

Idag har jag inte vart på något soeciellt bra humör. Mår enbart dåligt idag. Skolan var slitsam och långtråkig och jag orkade knabbt träna efter skolan. Blev bara en liten stund. Tror jag börjar på urinvägsinfektion så gick till gripen men där var dom inget annat än ohövliga! Så jag tackade för mig och gick.
Nu har jag precis kommit hem och ska ta mig något litet att äta. Sen blir det nog att slå på något på tv:n och bara ligga och slappa. Vilken underbar fredag..
2012 har premiär idag och vill verkligen på den, men robin jobbar ju och mina kompisar är bara tråkiga. haha;)
malin kunde, men vi bestämde att skita i det.

Får se om det dyker upp något, men inte som det ser ut just nu.
Funderar också på om jag ska be Robin åka hem ikväll och bara ta en kväll för mig själv.

Hade!









 

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback