Senaste Inlägg

Vill till julmarknaden denna helgen!

Hörde utav Anna idag att det är julmarknad på Liseberg denna helg. Är väl det resten av helgerna och så också, kan inte det där med lisebergs julmarknad:) Men gud vad mysigt, och jag vill dit!

Igår blev det i alla fall en fika med Sofia & Amanda på värmlandsmuséet. Mums vad gott det var:)
Syster ringde också och hon kommer ner på jul med sin "pojkvän" eller vad han är för henne just nu..
Det blir skönt:)
Körde handboll på gympan idag, och jag var grym;) haha!
Rätt skoj faktiskt.

Så nu ligger jag i tv-rummet med sötnos och kollar typ jönssonligan på tv:n:P
Ska höra med han om han vill på Bio imorgon<3

PS: JAG HATAR DIG ROBERT, man behandlar inte folk så som du gör. Sofia, du förtjänar någon såååååå mycket bättre<3

1 Kommentarer

Postat av: Malin den 2009-12-03 @ 23:42:09

Svar på din "fråga" som du skrev på min blogg:



Jag syftar inte specifikt på en enskild person, NEJ! Jag syftar på alla som sprider stress och hysteri kring julklappar! Men känner du dig träffad är du nog en av dem ja :) Och nej, jag har redan fixat mina naglar, som du vet? Som jag skrev, jag önskar mig ingenting? Hard to believe? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback