Senaste Inlägg

Tårt och fest time snart.

Åh, jag längtar.
Fyller år på Torsdag så då blir det good tårta.
I tidigare inlägg lade jag ut 3 tårtor som ni fick välja mellan.
Men snackade med mamma idag och jag väljer nog faktiskt hjärtat, Det vit/rosa med mörkare rosa blommor m.m. på..
Den ser godast ut att äta.
Den svarta såg lite skum ut ändå, den var snygg, men svart marsipan?:S
Nja..
Så får bli denna godingen! Fast utan den texten, antingen annan text eller ingen alls.

Längar tills denna tårta står på bordet!!

Sen blir det ju snart fredag och då blir det antagligen party.
Inte riktigt koll på vilka som kommer, men det märks:)
Blir i alla fall hemma hos Bea:)
Blir nog jätte kul:)

Nu sitter jag & Amanda i biblioteket i skolan och väntar på lektion..
Lite segt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback