Senaste Inlägg

Streetdance

Japp, nu har jag bestämt mig.
Har länge viljat börja bansat men vart för feg för att börja själv.
Nu har jag kollat runt lite och betämt mig!
Mitt gymkort går ur nu i december så ska kika in där imorgon och säga upp mitt kort.
Vore ändå skönt att ha kvar det, men då blir det rätt mycket pengar.
Ett gymkort för 4200 om året + dans som kostar 1300 för termin.
Så säger upp det och lämnar in en anmälan till streetdance på dansstudion imorgon!

Känner mig ändå rätt stolt över mig själv och tänkte jag skulle växa upp någon gång och inte vara beroende av att inte vara ensam. Klart man lär känna någon lixom:)
Detta blir allt bra, det ska jag se till:D

Ska försöka tvinga in mammsen till stan imorgon så vi kan börja handla de sista julkapparna:)
Så nu blir det att kika runt lite på vad jag ska köpa:)

PS: Glöm inte att gå in och kolla på cocoo.se


3 Kommentarer

Postat av: anna den 2009-12-09 @ 18:10:50

jag vill också börja dansa! :D

Postat av: Sandra den 2009-12-09 @ 19:54:18

Gör det då:P

Postat av: Beatrice den 2009-12-09 @ 22:30:35

Du är så duktig lilla gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback