Senaste Inlägg

Sleten dag..

Kom hem vid 2-halv 3 inatt.
Men jag hade det verklige jätte skoh hemma hos Bea igår:)
Alla folk var mycket trevliga och inte ett enda tjafs, helt underbart!:)
Sen var det skönt att Robin satt och snackade med några så jag inte behövde ha skuldkänslor för att jag ville ha dit honom.
Den hr dagen har i stort sett vart helt värdelös.
Vart hemma och käkat och slappat i stort sett:P

Om en liten stund ska mamma köra mig till Borgvik där det blir Taco ikväll.
Får ta en huvudvärkstablett innan för har inte mått så bra idag.
Har försökt lägga ut bilder på facebook sen igår, men sitter vid det drygaste datorn i världen så jag struntade i det, ni får kolla senare:)
Lägger ut några här i alla fall:)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback