Senaste Inlägg

Presenterna.




Detta fick jag utav Robins familj. Tack så jätte mycket, det var jätte fint!:)




detta fick jag av mamma & Anders:) Är verkligen jätte glad för att jag fick visat bowern, nu slipper vi springa ner så fort vi vill byta kanal!:D Sen är det ju snart julafton också. Hoppas hoppas på en tv:D kan ju kännas lite så faktiskt, men ska inte ställa in mig på det så jag inte blir ledsen:)

Sen var det ju min & Robins 1:års dag:) Så den rosa fick jag och han fick en bruno banani box med deo, duschkräm och parfym:)

Fick även ett jäääättte fint halband! Tyvärr var det två små kulor som saknades så han ska in imorgon och byta det. Men jag blev i vilket fall jätte glad:)

Sry för texten, vet inte vad det blev:S
Godnatt!:)


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2009-12-19 @ 08:27:13
http://sussilusen.blogg.se/

Hoppas det löser sig med halsbandet. Många fina grejer blev det. Tack för fikat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback