Senaste Inlägg

Nyårsklänning?

Jani, nu börjar det ju närma sig min födelsedag, min och älsklingen 1årsdag, julafton, pappas födelsedag & nyår.
Blir ganska mycket och jag är sugen på att fixa en fin klänning till nyår. Har hittat några riktigt fina på nelly.se
Men jag har så svårt för att beställa från nätet, är ganska skeptiskt mot det faktiskt. Så svårt när man inte har testat kläderna. man kan ju lixom inte räkna mer att det ska sitta lika snyggt på mig som på tjejerna på bilderna.
Svårt det där!

Sitter nu och har hälsopedagogik men har precis blivit klara med våra uppgifter, ingen lärare har vi heller.
Tycker ni att man måste köpa en ny klänning bara för att det är nyår?
Vill ha era åsikter!
Tack:)

3 Kommentarer

Postat av: Sebastian den 2009-12-08 @ 12:53:32
http://imanindian.blogg.se/

Det är det nog värt, man behöver ju inte bara ha den på nyår liksom :) och det är ju ett speciellt tillfälle och allt :)

Postat av: Sandra den 2009-12-08 @ 14:33:49

haha, det är sant!:)

Postat av: Sussilusen den 2009-12-13 @ 15:07:52
http://sussilusen.blogg.se/

Eftersom jag köper kläder så sällan så köper jag alltid nytt till nyår. Sen kan jag ha det vid flera tillfällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback