Senaste Inlägg

Myser..

Sitter i Säffle hemma hos pappa, har datorn i knät och sitter i vår fotölj vid braskaminen.
Det är härligt det!
Sitter och har halft panik över att jag är så jääättteee intresserad utav en mobil jag kanske inte kan få.
Mamma skulle sätta sig och räkna på det i eftermiddag.
Visserligen betalar jag 1000kr på mobilen och sen 100-150 kr i månaden själv i 18 månader, men mamma är nog inte så sugen på att jag ska ha en ny eftersom den jag har nu inte är mer än ett halvår gammal.
Men sanningen är att jag är tonåring, jag vill att nya saker ska hända, vill ha nya saker runt om kring mig och mobilen jag har nu tog jag bara för att den var billig och hade ett tanjentbord (Stavas?)

Skulle igentligen till (min frisör) Sara. Kallar henne så eftersom hon gjort mitt hår de senaste gångerna är och både billig och skit bra! Men jag måste spara på den tusenlappen jag har i plånboken och har bestämt mig för att vänta eller dra iväg och köpa färg och fixa själv som jag gjort alla andra år, nu är jag ju ändå tillräckligt ljus för att det förhoppningsvis inte ska bli missfärjningar.
Kanske inte ens blir någon skillnad? Men som jag sitter och säger till mig själv.. (VÅGA)
Så kanske ska jag våga?

Nu blir det att hämta mobilen och kolla om Sofia svarat på mitt sms, blir nämligen kanske en liten film med henne senare:) Roligt att se henne nu när hon flyttat till Göteborg!
Mikaela kanske jag ska höra av mig till med, skulle ju igentligen ha simmat idag. Kan ju ta en fika i alla fall:)
Ha det så länge så hörs vi!
Puss


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2009-12-29 @ 13:59:56
http://sussilusen.blogg.se/

Vad är det för mobil du har? Om det är en som passar mig så kanske jag kan köpa den om den inte blir för dyr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback