Senaste Inlägg

Modevisning snart.

Nu slutar vi snart ÖFA lektionen och ska till Aulan på modevisning. Det är 3:orna som har arrangerat detta.
Hoppas att det inte är någon skit bara:)
Håller ändå på i en timme så det blir nog roligt.

Nu är min älskling inne i stan och köper lite julklappar och så:)
Vill smyga ner och kolla på snyggingen;) haha.
När jag kommer hem sen tror jag att det ska bli en liten dag för mig själv. Ta ett bad, kanske gå och sola, måla naglarna och så:) Vill vara fin tills på fredag när jag ska till Beatrice:)
Ska bränna en skiva också och ladda ner undertext till 2012 som jag fixat av Sofia på ett USB nu.
ÄNGTLIGEN ska jag få se denna film!

PS: Glöm inte att jag fyller år imorgon;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback