Senaste Inlägg

Jul en gång till.

Ja, då är jag hemma hos pappa med syster och hennes kille.
De står i köket och har fullt upp med jumaten;)
Blir nog en mysig kväll förhoppningsvis.

Igår var det ju jul hemma hos mamma.
Fick mig allt lite, men kommer inte lägga ut bilder på allt.
Fick mig i alla fall en TV som jag verkligen har önskat mig, blev en 42" och det räckte faktiskt gott och väl till mitt rum, en större hade bara blivit jobbigt att kolla på.
Sen fick jag en jätte fin klocka utav min älskling!:)
Han blev även glad för det han fick av oss!
En riktig spikmatta fick jag också, gött!
Fick även massa annat smått och gott, och jag är verkligen jätte glad.
Tack mamma & Anders för allt det fina, love you.

Lägger ut bilder på klockan och tv:n. Kommer kanske mer:)
Sen får jag inte glömma!
Det hemliga jag och Anders har dolat och fixat med var ett fågelbo till mamma.
Hon blev jätte glad, och det såg lite roligt ut när hon såg paketet;)
den kommer det så klart också en bild på!:)



vet inte om tvbilden kom med, det laggar sönder på datorn....


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback