Senaste Inlägg

Jul en dag för tidigt.

Jani, då var det jul för mig och min familj här hos mamma.
Riktiga jul firara jag med pappa och syster:)

Kommer ni ihåg halsbandet ja fick av Robin som var trasigt? Han skulle in och byta med han hade lyckats få tag i det sista så han kom hem med ett nytt i stället.
Tycker detta är jätte fint det med!!
Massa olika färger eftersom det är blixt på, men det syns inte lika väl i verkligheten.
Love you!<3

Morfar har nyss anlänt och de sitter och käkar lite gröt.
Det har jag ingen lust med, så ska slå in de sista julklapparna:)
Har fått mina presenter för min födelsedag av han.
Tro det eller ej, men jag fick en mössa med ÄLGAR på!:P "söööt..!"
Fick också pengar och denna fina klocka.
inte trodde jag att min gamle morfar hade stil;)


Nu blir det att packa in sista julklapparna, städa och göra sig iordning.
Sen är det bara att väääääntaaaa tills Robin slutar så vi kan äta och öppna presenter:)
Puss på er!


2 Kommentarer

Postat av: angelica den 2009-12-23 @ 17:14:23
http://oonlyangeliicaa.blogg.se/

va fint halsband :) är de ett pilgrim?

Postat av: Sandra den 2009-12-23 @ 19:13:48
http://catdeliuna.blogg.se/

Nej, vet faktiskt inte vad det är. Inget särklit tror jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback