Senaste Inlägg

Hem från skolan 22:00

det är sant.. En skoldag i skolan, hemma kl 10:O
Men det har faktiskt inte varit en vanlig skoldag utan vi har haft föräldrar och 9:or som har vart och kollat hur det är på Tingvalla. Alla 2:or som har ÖFA-företag har ställt ut och visat upp vad vi gör. Jag har även vart guide inför en flock människor. Det var lite pirrigt. hihi..
Har haft en bra dag ändå, jag tycker sånt här är riktigt skoj!
Fick även en t-shirt och en kepa för att visa att jag var guide;)
Snygga va?

Hade dessvärre ingen naturkunskap så hade rast mellan 11 till 2, då passade jag, Sofia, Amanda, Malin & Ida på att dra till stan. Köpte en söt liten tröja och ett par armband:)
Har seriöst inte ett enda armband jag vill använda så jag är nöjd med köpet. Ser fuckat ut på bilden men de är faktiskt riktigt snygga!

Ni får trycka på bilderna för att få upp dem..

Sen vet jag att det är en kass bild, men bilden på mig där uppe kan ni kolla på för att se hårfärgen jag har nu.
Gjorde slingor hos Sara som jag skrev om:) Blir att göra folieslingor hos henne nästa gång.

Kommer inte kunna sova inatt, robin ska sova hemma & jag är rädd.
jag ska förklara för er varför jag är rädd och ska också förklara vilken kass dag jag hade igår..
Började med att jag glömde byta till decemberkortet på busskortet, försov mig så blev försenad. Efter skolan skulle jag och Amanda med till Sofia och dra på en film. Väl utanför henne kom jag på att jag glömt min väska i korridoren i skolan.. Fick tag i en lärare som fixade det åt mig. Mina batterier på mobilen var halvdöda och jag ringde till robin och sa att han inte behövde hämta mig för att jag missat bussen. 1 min senare säger de i högtalaren att bussen bara är försenad så fick gå i jobbiga klackskor hela gruvön vägen för då hade min mobil dött så fick inte tag i någon..
Hemma letar jag efter mitt kort, fann det inte. Fann inte mobilladdaren. När vi väl ska lägga oss blir robin skit rädd och rycker tag i mig och på min kudde/vägg var det en STOR j*vla källarspindel så jag slet halft ner mig. Robin sa att vi skulle dra till honom så åkte till honom ist.
Bra dag va?;)

Men som sagt, dena dag har vart bättre och jag har haft riktigt roligt!
Får snart försöka sova utan min L-skling:(
Men träffar väl sjuklingen imorgon...
Sov gott!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback