Senaste Inlägg

Helgen.

Denna helg har vart bra:)
I fredas så kom Emma hem till oss och det blev att kolla på Idolfinalen och käka kebabrullar;)
Lyssnade även lite på AC/DC och satt och snackade lite på mitt rum innan vi gick och la oss.
Var skönt:)
Lördagen blev blev det att åka till Reneé och Martins nya lägenhet på herrhagen för att baka lussebullar:)
När vi kom dit var krizmo och Eric i full fart att försöka bygga upp ett varsit pepparkakshus;)
Eric´s blev lätt snyggast;)



Lussebullarna blev faktiskt frukansvärt goda:)!

Igår blev det hem till Robin vid 2 tiden, hans mormor och hans moster tror jag var där:)
Vi trodde hon skulle ha med sig sina hundvalpar, men de var inte där:(
Vid halv 5 så drog vi iväg och kollade på Handbollsmatch, Bea spelade och jag har ju sagt så länge att jag ska komma och kolla, så det fick bli nu:)
Det var faktiskt riktigt spännande, och Beas lag vann ju såklart:)!
Grattis till segern;)


Nu ska jag gå ner till Robin och redan käkat frukost.
Han åker ju till jobbet idag medans jag är ledig (SKÖNT!!!)
Tänkte om jag skulle ta och storstäda, men är lite osäker på om jag vågar dra ur sängen:/
Så jävla rädd sen källarspindeln kröp bredvid mig..:O7
Pusspuss!:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback