Senaste Inlägg

Gammal lärare.

Var på Ica och skulle handla med pappa förut när jag möter min gamla lärare från Höglunda.
Blev lite pinsam stämmning med tanke på hur jag betedde mig mot henne, men vi började prata lite.
Hon var verkligen glad att se mig och att det hade gått bra för mig och det lysta om henne när jag berättade att jag trivdes bättre och skötte mig bättre på tingvalla..

Sen kom det oväntande.. Hon berättade om höglunda och hur det var nu. Hon har slutat och hade jobbat i Åmål ett tag. De gpnger hon var på höglunda för att vikariera så sa hon att situationen hade blivit frukansvärd. Att det inte var koll alls av eleverna och att det rent utsagt var katastof. Jag har fakiskt lite svårt för att tänka mig det för det var sjukt jobbiga elever när jag gick där (En av de värsta var väl jag kan jag väl erkänna). Jag kan inte förstå, det måste verkligen vara något speciellt med denna skola när det går så kasst. Jag vet själv att jag var riktigt usel och jobbig när jag gick där och att lärarna spydde över mig i stort sett, men nu... Jag undrar jag... Hur ska denna skola klara sig när det är så kasst?
Måste nästan dit och hälsa på......

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback