Senaste Inlägg

ensam dag..

Vaknade med mitt hjärta bredvid mig imorse vid 11 tiden.
Blev lite frukost och sen drog han iväg till arbetsförmedlingen och jobbet.
Vart ensam hela dagen i princip.
Men Ibland kan det vara skönt det med:)
Blev att damsuga, skura & torka av i hela rummet. Fixade även till lite i akvariumet (som jag säkert nämnt har jag ett j*vla problem med alger)
Bäddade även rent, eftersom det är det skönaste som finns på kvällen!:) Rena sängkläder:D

Sen har jag också grejat med en hemlis;)
Denna hemlis kommer jag nämna lite senare, för denna personen läser min blogg så kan ej säga riktigt än vad jag har sysslat med, tog i vilket fall nästan 2 timmar.

Så nu sitter jag här i sängen och har ont i ryggen och är hungrig.
Robin skulle vara kvar i stan med några kompisar så jag passar på att laga mat, duscha och om jag hinner göra mig lite fin för honom när han kommer hem:)

Imorgon blir det skola igen, men det gör mig faktiskt inget.
Ha en skön kväll!

1 Kommentarer

Postat av: Victoria den 2009-12-14 @ 19:52:32
http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback