Senaste Inlägg

Efter många om och men.

Ja, nu har vi verkligen snackat fram och tillbaka.
- är det värt?
- behöver du en ny?
- medveten om pris, blabla...

Ja, jag är medveten, ja, jag vill verkligen ha den men nej jag behöver EGENTLIGEN inte en ny.
Men om någon timme blir det att dra oss vidare in till stan och jag kommer hem med en ny telefon.
Passar utmärkt såhär till nyås, känna sig uppdaterad och vara nöjd in på nästa år.
Känns perfekt men en modern mobil"mer dator", ny tv och massa nya grejer i julklapp!
Jag ska bara säga att jag älskar mina föräldrar jätte mycket.
Visst är det mycket bråk, men vem i tonåren bråkar inte med sin mamma och pappa...

Nu blir det att måla naglarna, fixa mjuka och lena händer med Mary Kay kittet jag fick av Robin mamma (TACK!!:)) och kanske eftersom jag bara sitter här gå iväg och sola lite..

PS: Blev att färga håret idag, resultatet blev helt ok.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback