Senaste Inlägg

Cocoo.se

Hejsan allihopa!
Har idag läst mitt melj om ett samarbete mellan mig och cocoo.se
Jag ser verkligen fram emot det. Det är ingenting jag får betalt för och det är jag inte i behöv med heller.
Jag tycker enbart att det ska bli roligt att ha ett litet samarbete med en hemsida:)
Dessutom får jag lite rabatter m.m.
Var inne och kikade egenom vad det fanns för olika smycken och så och shit! Det är verkligen massa grejer jag har fastnat för!
2 grejer jag har spanat in extra mycket är denna klocka och ett par läckra örhängen.

Jag funderar starkt på om jag ska beställa hem detta. Klocka som jag verkligen behöver skulle ju sitta fint i alla fall!

Hur som helst känns det roligt:)
Gå in ni också och kolla! Jag kan garantera er att ni hittar något som är snyggt.
Det finns även killprylar, så come on now boys!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback