Senaste Inlägg

Ängtligen!

Mamma kom in till stan när jag slutade så vi tog oss en liten runda igen:)
Ängtligen har jag fått mina kära skor som jag har drägglat över ett bra tag!
Ihop tryckta på bilden men shit vad snygga de är på!
Tyvärr är det ju vinter, men till sommaren kommer dessa par fram kan jag lova:D

Fick dem i en dags förtidig födelsedagspresent:)
Köpte även en lite längre tröja som jag tänkte ha på fredag:)

Vi gick i alla fall runt och kikada och blev lite till Anders (låtsaspappa) och 2 grejer till Robin ifrån mamma och Anders. Armani code tjejparfymen tick bli till syrran (vilket jag kan skriva här, eftersom hon inte ens vet om att jag har blogg:P) Blev dock inte en stor för de var lite väl dyrt tyckte jag. Så blev två lite mindre som är 20ml. Men det räcker:)
Ska hoppa in i duschen nu och sen kommer Robin hit och hämtar mig. Blidde antagligen till Borgvik och träffa Emilia och Marcus:)

Imorgon har jag och Robin även 1års dag<3


1 Kommentarer

Postat av: Sussilusen den 2009-12-17 @ 15:56:32
http://sussilusen.blogg.se/

Hipp hipp hurra. Vi syns senare:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback