Senaste Inlägg

Åh, vad glad jag blir!:)

Grattis till mig själv:)

Ville ju ha denna tårta:)

Mamma försökte förklara så gott det gick, och detta blev resultatet:D


Tror ni det ser något gott ut eller!?
Längtar tills jag får smaka på den och se om den är lika god som vacker:)
Nästan så jag inte ens vill äta den:P

Robins föräldrar kommer hit vid 8 och där efter kommer Robin:)
Då blir det lite gott och jag ska få öppna presenter.
Klarade även matteprvet idag:D Det är en stor lättnad för mig vill jag lova:)

Hoppas att alla får en bra kväll nu!
Puss&kram


3 Kommentarer

Postat av: Tessa den 2009-12-17 @ 18:48:26

Jätte fin tårta :) Du som gjort den?

Postat av: sandra den 2009-12-17 @ 19:11:09

nej, vi har beställt den:) eller det är en mamma känner som gör tårtor:) Hade det vart jag så hade jag nog svimmat;)

Postat av: Sofia , the one and the only! :D den 2009-12-17 @ 19:50:59

Hoppas du får en fin kväll gumman! Grattis än engång! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback